Hello!

Buna!

Eu sunt Camelia si incep acest blog pentru a vorbbi despre ceea ce imi place, despre cartile pe care le citesc. Nu se vrea un site de recenzii, ci o abordare personala asupra cartilor citite. Citesc. Citesc mult si putin totodata. Imi place ceea ce fac si ceea ce am ales pana acum.

De ce shimamoto-yukiko.blogspot.ro ? Pentru ca iubesc literatura japoneza, iar aceste doua nume sunt personaje in cartea lui Haruki Murakami ( despre care o sa va vorbesc muuuuult ), La sud de granita, la vest de soare. Da, ati ghicit, este unul dintre scriitorii mei preferati. De ce lecturi ? Pentru ca imi place simplitatea :) .

Nu sunt la primul blog, insa imi doresc sa fie cel mai de durata. Un proiect frumos care s-a nascut in zodia leului :).

So, let's talk about books!

P.S: scuzele mele pentru lipsa de diacritice, nu stiu de ce fix azi imi dau eroare.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Bună! Abia aștept părerea ta. Scrie-mi! :)

Postări populare de pe acest blog

După banchet - Yukio Mishima

Gel de duș Cien cu portocale Lidl