Perceive Avon EDP

Bună!

Pot spune că am crescut cu acest parfum. Îl știu de când eram în generală când toată lumea comanda de la Avon, iar cataloagele Avon erau o adevărată nebunie. Întotdeauna mi-a plăcut parfumul, dar și ambalajul, l-am folosit ani de zile. Apoi, brusc, m-am săturat de el, am vrut ceva nou.

Ei bine, mă întâlnesc după mulți cu o prietenă care ce crezi? Mirosea a PERCEIVE!!! Băi (fără băi, știu), mirosea atât de bine a PERCEIVE încât mi-am dat seama că în toți acești ani în care am folosit diverse parfumuri și mai scumpe și mai ieftine, am uitat cât de fain poate să fie clasicul PERCEIVE de la Avon, știți voi, parfumul ăla cu sticlă ciudățică care costă 40-50 de lei.

Perceive m-a determinat să intru în Avon și să mi-l comand periodic. De multe ori alternez parfumurile, dar fac ce fac și mai revin la clasicul P. Bun, dar hai să vedem puțin ce e cu marele P.


Eu îl am în varianta de 50 ml. El se găsește în cataloagele Avon (mai nou și pe emag sau notino) în variante de 9 ml, 30 ml, 50 ml, 100 ml, spray, body spray, loțiune de corp și deodorant bilă. Putem spune că ai de unde alege.

Din catalog aflăm că notele principale sunt frezie, pară și mosc. A fost lansat în 2000 (a trecut de majorat se pare), iar creatorul este Christopher Sheldrake. Apropo, nenea ăsta a lucrat și cu Chanel, pentru cei care vreți să aflați mai multe despre el dați un click aici.

În ceea ce mă privește, pot spune că pe pielea mea se simte ca un parfum floral care aduce a un miros de parfum elegant. Pe pielea mea persistă de dimineață până seara, aici însă depinde la fiecare de ph-ul pielii. L-am purtat și la serviciu, și la o plimbare cu prietenii și la evenimentele de seară. Îmi place mult, îmi dă încredere și o stare de prospețime.

Prețul este în jur de 40-50 de lei pentru varianta de 50 ml. În C4 am văzut că varianta de 100 ml e 69 de lei. Dacă sunteți reprezentanți îl găsiți în My Avon Magazine, de multe ori, la prețuri de 35-38 de lei.

Îi dau nota 10. Pentru mine este un parfum fascinant.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

După banchet - Yukio Mishima

Gel de duș Cien cu portocale Lidl

Hello!