Deodorant roll-on Giordani Gold Oriflame

Bună! De când mă știu, mă feresc de deodorantele cu bilă. Nu îmi plac deloc, lasă pielea lipicioasă, se usucă greu, știți povestea! Anul trecut am cumpărat de la Oriflame un set care conținea parfumul Giordani Gold (îl ador!!!) și deodorantul cu pricina. Nu l-am cumpărat pentru set, ci voiam doar parfumul. Când am văzut deodorantul, am zis că va sta mult și bine în dulap. Timpul trece și ce crezi? Rămân fără antipersiprantul meu Dove, având impresia că mai am rezerve prin casă nu am mai cumpărat, eu de fapt ne mai având pic de Dove în căsuța mea mică.

Și cum situațiile de urgență trebuie rezolvate, am luat din dotare DEODORANTUL ROLL-ON GIORDANI GOLD. Bineînțeles că nu eram foarte încântată. Nu mă așteptam să țină deloc. L-am folosit în acea zi, l-am folosit a doua zi, l-am folosit toată săptămâna, l-am folosit pâna s-a terminat și nu a mai rămas nicio picătură din el.


Acesta este vinovatul. Are 50 ml, prețul lui single e undeva la 7-8 lei. Vreau să vă spun că sunt mega-super încântată de el încât mi-am mai cumpărat trei. Am comandat din catalogul actual unde este la ofertă. Nu este lipicios, se usucă repede, NU mi-a pătat hainele și poate cel mai important este că rezistă toată ziua, exact ca Dove-ul meu tradițional. Nu mi-a venit să cred ce bine își face treaba. Pe lângă asta, își păstrează mirosul specific și parfumului pe întreaga zi. Duo-ul parfum & roll-on își fac treaba cu brio.

Repet, eu am fost mulțumită de el, altfel nu îmi mai comandam încă trei. Eu nefiind fan roll-on, eu le prefer pe cele stick.

Nota mea este 10+.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

După banchet - Yukio Mishima

Gel de duș Cien cu portocale Lidl

Hello!