New stuff: Avon, Oriflame, Auchan, DM

Hello! În ultima vreme am făcut niște cumpărături, s-au adunat câteva și m-am gândit să vă arăt ce mi-am luat.


De la AVON:

- mi-am luat două măști individuale de tip șervețel, Avon Care Radiant Rose  și Avon Care Enriching Moisture with honey, 4 lei bucata.

- Spray de picioare Footworks cu busuioc și grepfruit, 8 lei


- Avon Her Story EDP 50 ml - 65 lei


De la Oriflame mi-am luat un set format din rimel The One Wonderlash XXL, Corector Illuskin Concealer în nuanța Fair Light și Creion de ochi The One în nuanța Black. Preț 20 lei setul. O ofertă foarte bună.


Din DM  mi-am luat o pudră Alverde în nuanța 010 Light.


Din Auchan  mi-am luat:

- gelul de duș Palmolive Gourmet cu fructe de pădure, îl recumpăr a nu știu câta oară, e până în 10 lei și îl ador:

- Fondul de ten Rimmel Lasting Radiance SPF 25, nuanța 070 Porcelain, preț 25 de lei. Un preț bun.

Din Chișinău mi-am luat la nevoie aceste șervețele demachiante. GROAZNICE! Nu recomand!



Acestea sunt produsele cumpărate de mine din ultima vreme! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

După banchet - Yukio Mishima

Gel de duș Cien cu portocale Lidl

Hello!