12

O leapșă pe care am preluat-o de pe blogul acesta. Îmi plac jocurile de acest fel datorită schimbului de experiențe literare și îmbogățirii permanente a listei de lectură :).

1. Prima amintire cu mine citind
Îmi aduc aminte că citeam basme. Sora mea era fascinată de ele și aș putea spune că mi le băga oarecum pe gît, da rmi-a prins bine.

2. Prima carte pe care am citit-o şi recitit-o
La Medeleni. E una din cărțile mele preferate.

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească
Din nou La Medeleni, ceva basme, puțin Mark Twain.

4. Locul meu preferat de citit
Pat, Fotoliu. Bibliotecă.

5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii
O cafea nu refuz niciodată :D.

6. Numărul cărţilor de pe lista mea de lecturi viitoare. 
100 pe an.

7. Ultima carte pe care am primit-o sau cumpărat-o
The collected Short Stories of Saki.

8. O carte care mi-a schimbat viaţa în vreun fel
Fiecare carte a fost utilă în formarea mea.

9. O carte care îmi place, dar care pare să nu placă nimănui
Istoria ieroglifică de Cantemir.

10. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare să o iubească
Moromeții

11. O carte care mă intimidează
Muntele vrăjit și Dostoievski. De ani de zile spun că mă apuc de ei.

12. Trei dintre scriitorii mei preferati
Haruki Murakami, Teodoreanu, Bronte.

Comentarii

  1. un prieten al superblogului nopti & zile10 septembrie 2014 la 21:02

    care bronte? cearlota? emily? anne's?
    care teodoreanu? al.o.? ionel?

    mie al. o. imi place. pastorel, vedeti bine. invatasem si eu literele si ziceam: alo, teodoreanu? ce-mi placea aia, oul lui columb. nimic nu intelegeam. cica: "la o masa retrasa de la 'musca vaduva' bubi arheologul (porecla asta are cantec) bea pelin profir si surade sardonic" etc etc. ce sa intelegi la circa 5 ani din asta?
    http://www.scribd.com/doc/14956501/Al-O-Teodoreanu-Gastronomice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, îmi cer scuze că nu am făcut precizările. My bad. În cazul meu e Emily Bronte și Ionel Teodoreanu.

      Ștergere
  2. Am un cd audio cu niste retete ale lui Pastorel Teodoreanu. E mai meserias ca Jamie Oliver.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Bună! Abia aștept părerea ta. Scrie-mi! :)

Postări populare de pe acest blog

După banchet - Yukio Mishima

Gel de duș Cien cu portocale Lidl

Hello!